קוראים

9.8.2011

לו היית נשיא/ת המכללה ליום אחד. מה היית...

לו היית מתמנה לנשיא המכללה ליום אחד מה הפעולה הראשונה/מהלך שהיית מבצע בהקשר של שילוב התקשוב במכללה?

זו פעילות רשות לסטודנטים במגמת מינהל, קייץ 2011.

44 תגובות:

rafiek אמר/ה...

היי אם הייתי נשיא ליום אחד הייתי הופך חדרי הלימוד ליותר מתוקשבים כל סטודנט יישב עם עמדת מחשב כמו במודל השלישי של בלאו אם אני לא טועה וגם מכניס הרבה למידה מרחוק כי חבל אני מגיע מרחוק וניתן

rרחלי תורג'מן אמר/ה...

שמי רחלי תורג'מן אני חושבת שההצעה של ראפיק מצוינת והייתי הולכת עם זה רחוק יותר חולמת ליום אחד...כל סטודנט שנרשם למכללה לתואר שני יקבל מחשב אישי(ילקוט דיגיטלי).בסיום התואר המחשב הופך להיות בבעלותך,זה יכול להיות גימיק רישומי.לדעתי הדבר יאלץ את הסטודנט להפטר מהדפים להיות מאורגן יותר ופחות סירבול ודפדפות.ניתן יהיה אחת לחודש לנהל שיעור וירטואלימהבית וזה יקל על ההגעה הרצופה ,מרבית הסטודנטים רחוקים ותכף מתחילים העומסים שנת הלימודים..אופק חדש.רעיון נוסף שעולה לי תוך כדי הכתיבה כל ההרצאות תהיינה מצולמות ולכל סטודנט תינתן גישה מקודדת כדי להכנס לצפות וללמוד.

אנונימי אמר/ה...

שמי עולא סלמאן
הייתי הופכת את כל הקורסים לקורסי למידה מרחוק .
כאשר לכל מרצה תהייה שייכת קבוצה קטנה של סטודנטים כך שאפשר לקיים קורסים של למידה עצמית .
בקורסים כאלו הסטודנטים מתחייבים לקרוא את הנושאים בקריאה עצמית לקיים דיון מתוקשב על הנושא הנלמד ולהכין עבודות.
העבודות יבדקו ביסדיות על ידי המרצה האחראי וצוות עוזרי ההוראה שלו וינתנו ציונים על העבודות האלו שלפיהם ייקבע מי יעבור ומי לא.
בקורסים מסוג זה דרוש צוות הוראה מיומן (מרצה ושני עוזרי הוראה)מספר סטודנטים קטן כ30 סטודנטים .מטרת קורסים כאלו היא הקנית ידע לסטודנטים ופיתוח למידה עצמית אצלם .

Unknown אמר/ה...

ב"ה
הי'יתי מחזק את מה שאתם עושים, נראה לי שהקורסים בתקשוב חודרים וגורמים להשתתפות ערה בשאר הקורסים,תורמים לנסיון מעשי ומעצימים את התרומה למכללה, ולתלמידים.ראוי שילמדו מכם שאר המרצים

אנונימי אמר/ה...

שמי שושי פינוס,ולו הייתי נשיאת המכללה,הייתי
1."מקדמת" את פני הסטודנטים החדשים,בפניה ויזואלית-מתוקשבת במחשב,דהיינו,כשסטודנט יכנס לאתר המכללה,יפתח חלון והנשיא,יברך אותו באופן אישי,יפיג קצת חששות,יאפשר גישה ישירה וכו..2.אהבתי את רעיון ההרצאות המצולמות,כדי שנוכל להדביק פערים מהבית.
3.דחוף-לסדר ולארגן את ה"פורום"יש שם בלאגן וקשה להתמצא...

אנונימי אמר/ה...

שמי אבי בן מרגי.הייתי מארגן מס כיתות בהם יהיו מחשבים אישיים לכל סטודנט.למרצה תהיה שליטה על המחשבים,יוכל ל"שחרר" או להעביר אליו את השליטה בהם.בדרך זו ניתן להעביר חומר בצורה אישית יותר,ניתן לתרגל מגוון רחב של אפשרויות לימוד.

אנונימי אמר/ה...

טלי גולן...אם הייתי נשיאה ליום אחד, הייתי הופכת את המכללה ליום הפנינג ענק בו יחשפו הסטודנטים לתחנות ועמדות פעילות שונות כגון: כיתות מחשוב, פעילות התנסות בלוחות אינטראקטיביים, פעילות מעשית המשלבת משימות ואטרקציות בנושא התקשוב והלמידה ויוצרת יום אטרקטיבי מלא עניין ואתגר.יום חשיפה זה ישלב בתוכו: התנסות, עניין, למידה, יצירתיות ורכישת רעיונות שכל אחד יקח איתו הביתה הרבה חומר למחשבה ולעבודה בשטח. כפי שנאמר: אין יותר טוב ממראה עיניים.

דורית דלריאה אמר/ה...

שמי דוריתדלריאה ואני לומדת עם מתי אלפר את הקורס תקשוב ולמידה יוני 2011.
אני יודעת שזו משימת רשות ויחד עם זאת חשוב לי להמשיע את דעתי.
הייתי מאוד שמחה לו מפגשאחד היה יוצא מכיתת הלימוד אל בתי ספר שבהם מתקיימים שיעורים בלוחות חכמים בכיתות שבהם המורהמלמד כיתה עם משחבים אישיים ,הייתי מאוד שמחה לבקר בכמה בית ספר כאלה להתרשם מהחיוב ולשמוע גם על הקשיים .כדי שאוכל להביא את הדברים הטובים לבית הספר שבו אני מלמדת

נועה אמר/ה...

שמי נועה עמוסי, סטודנטית ממסלול ח"מ, אם הייתי נשיאת המכללה ליום אחד:1. הייתי מכניסה עמדות מחשב אישיות לסטודנטים לכיתות, במקום שניסחב עם מחשבים מהבית.2. הייתי הופכת את הקורס במחקר מתקדם לפרונטאלי וקורס אחר במקומו ללמידה מתוקשבת. 3. בנוסף הייתי שולחת סטודנטים לתרום ולהתנדב במסגרות ח"מ כתנאי לקבלת תואר.4. מוסיפה קורס שיעסוק בנושא איתור מידע אקדמי וכתיבת ביבליוגרפיה. 5. מקימה חדר אוכל מרווח , ממוזג ועשיר.

אורלי נגר אמר/ה...

שלום ,
שמי אורלי נגר ואני לומדת לימודי תואר שני - מינהל חינוך.
מתי אלפר מרצה בפנינו על תקשוב ולמידה בחן ,הומור ובכבוד רב.
לו הייתי רוטשילד...ברוח ימי הקיץ..
לו הייתי נשיא המכללה ליום אחד ,הייתי דואגת שכל המרצים במכללה ינהלו פורומים באופן מסודר,בהיר,מאורגן ויהיו בבחינת : "נאה דורש נאה מקיים".
כמו כן הייתי קובעת כי די לבזבוז הנוראי של דפים ,דיו מדפסות והמון המון כסף המבוזבז על צילומים.פתרון מעולה לכך הוא רעיון שהועלה כאן בענין ילקוט דיגיטלי ובו יהיו כל חומרי הקריאה והלמידה שלהם נצרך הסטודנט.
זאת ועוד..הייתי מארגנת יום /ימים לפרקים של חשיפה ליישומי המחשב.
מפעולות פשוטות כגון :ניהול צ'ט ועד יישומים מורכבי יותר.בימי החשיפה יהיו הקנייה והתנסות.
בנוסף הייתי מוציאה נוהל שעבודות יוגשו במחשב למרים ולא בהדפסות.
בזבוז משאבים כבר אמרנו?
תודה על ההזדמנות להגיב.
אקח גם את זה עימי לשנה החדשה בחטיבה.
אורלי נגר

חמדי עליאן אמר/ה...

שמי חמדי עליאן ,אם הייתי נשיא המכללה ליום אחד הייתי בונה שני מסלולי לימוד אחד מהם מסלול למידה מרחוק והשני מסלול לימדה פרונטלי יכל סטודנט יש לו זכואת לבחור המסלול המתאים לו . וכל סטודנט יתקבל ללימודים יקבל מחשב נייד ,ובכול כיתה (חדר לימוד )מורכב לוח חכם .

כהן שושנה אמר/ה...

שלום,
שמי שושי כהן ואילו הייתי נשיאת המכללה ליום אחד, הייתי מוסיפה מרכז ממוחשב שבו כל ההרצאות והשיעורים יצולמו ויועברו לאתר זה כך שמי שנעדר יוכל לצפות בשיעור וגם במצגת, כאילו נוכח בו. אני סבורה שמרכז זה חשוב היות ואנחנו אנשים מבוגרים, כולנו בעלי תפקידים שלעיתים מאלצים אותנו להיעדר מהשיעורים. מרכז זה יתן מענה למי שרוצה לשמוע את ההרצאה בזמן שלא יוכל להגיע.

אנונימי אמר/ה...

לו הייתי נשיא המכללה ליום אחד הייתי דואגת לכך שלסטודנטים לא יהיה צורך בצילומי חומר, כך שכל החומר הלימודי בכל הקורסים:מאמרים, ספרים ולא רק מצגות יתפרסמו באתר.(בדיוק כמו שנעשה באתר התקשוב)כמו כן כדאי היה שגם הגשת העבודות תעשה רק דרך האתר מלווה למידה.המכללה צריכה להית השער המייצג להתפתחות הטכנולוגיה בימינו ולהכשירנו להתפתחות המואצת הזו.

אנונימי אמר/ה...

שמי סיגל מרקוביץ, בעקבות השיעורים האחרונים בתקשוב במהלכן נחשפנו ליכולת האדירה של הטכנולוגיה מבחינת אפשרויות ההפצה ובעקבות נושאי ההרצאות של דר' שדה שעסקו במודלים הנכונים לביצוע שינויים ולמנהיגות ראויה, הייתי כנשיאת המכללה נותנת הרצאה (אודיו/וידאו)על איך ומדוע צריכה להתחולל מהפיכה בחינוך (ראה קוטר וכ"ץ). קיבלתי לכך חיזוק בהרצאתו מהיום של דר' אלעד פלד שהתריע מפני האסון הבא של מערכת החינוך שלנו (שלא חסרות לו צרות גם כך) בנושא אי מוכנות התלמידים שלנו לטכנולוגיה השימושית בתקשוב. דבר זה הוא בעוכרינו וצריך להיות בראש סדר העדיפויות הלאומי. בדרך זו הייתי אולי מצליחה להגיע בצורה לא מאיימת לקובעי המדיניות ואולי אולי מזיזה משהו ולו קטן באיפיוני החשיבה של אנשי האתמול שהם נבחרי הציבור שלנו.הנשיא אובמה הצליח להגיע למיליוני אנשים באמצעות היו טיוב. אולי נשיא המכללה יגיע כך אפילו לכמה בודדים אבל משפיעים.ותחשבו על כך...

אנונימי אמר/ה...

שמי אורית בראונשטיין ולו הייתי נשיאת המכללה הייתי מפתחת את התחום הטכנולוגי כך:
1. כבר בקבלה ללימודים הייתי מעניקה מחשב נייד לסטודנטים כאמצעי שיווק.
2. כמו כן בכניסה למבנה הלימודי הייתי מציבה פלזמות המציגות את ההווי החברתי והלימודי שיכלול אירועים שהמכללה עורכת על מנת להעצים את החוויה החברתית בנוסף לחוויה הלימודית.
3. הייתי משכללת את חדרי המחשבים.
4. הייתי מאפשרת מאפשרת לכל אחד מהקורסים שיעור אחד בו הלמידה מתבצעת בצורה מתוקבת בלמידה מרחוק סינכרונית ו/או א- סינכרונית על מנת להתאים את הלימוד למציאות העכשוית שבה מורים צריכים להיות יותר דיגיטליים.
6. הייתי מנסה להפעיל את העיקרון של "לפעול את בשילוב של לדבר על" - יישום שיעורים מתוקשבים.
5. בזמני עבודה על עבודות הייתי מאפשרת הקדשת זמני לימוד סינכרוני המאפשרת התייעצות על תכני עבודה קבוצתיים המבהירים שאלות שקיימות בזמן העבודה עליה.

אנונימי אמר/ה...

שלום
שמי נורית בן-נח סטודנטית לתואר שני, לומדת תקשוב אצל מתי אלפר.

לו ניתנה לי ההזדמנות להיות נשיאה ליום אחד, הייתי שמחה לתת יום פעילות של העצמה אישית. התחלת היום תהיה הכרות אישית- רקע לימודי, משפחתי, תחביב, נקודות חוזק וכו'.
בהמשך היום, הייתי דואגת לסדנאות ופעילויות שונות בקבוצות של עד 15 איש, כאשר בכל סדנא הייתה ניתנת הזדמנות לכל סטודנט לחוות את הכוחות המניעים שלו.

אנונימי אמר/ה...

שמי סיגלית נראה לי שדבר ראשון ,השיעורים צריכים להתקיים בכתה חכמה כשבכתה לסטודנטים יש מחשבים. וצריך להיות שימוש בשעורים באופן קבוע בלוח החכם, כדי שנוכל לראות זאת בפועל ולא רק בתאוריה.
להראות איך בונים שעורים כאלה , לחשוף אותנו לאתרים רלוונטים לבה"ס ולבניית שעורים מתוקשבים המתאימים לעידן החדש.
מצטרפת להצעה של דורית לצאת לשטח, לראות שעורים כאלה בפעולה, בזמן אמת שהרי אין טוב ממראה עיניים.

ליאת סופר אמר/ה...

שמי ליאת סופר
לו הייתי נשיאת המכללה ליום אחד הייתי פועלת בשני מישורים:
1. לימודי-העלאת חומרי לימדה ע"י כל המרצים לכל הסמסטר על מנת שנוכל להתארגן מבעוד מועד להרצאה.וכן יקלו על סטודנט הנעדר מהשיעור. כמו כן אפשר להעביר חלק מהשיעורים לפורמט למידה מרחוק.
2. אירגוני-הקמת חדרי לימוד עם מחשבים אישיים לתלמידים, כך גם יהיה קל יותר להתחבר לרשת האינטרנט שכרגע עמוסה ואיטית מאד.
כמו כן הקמת קפיטריה מגוונת, ממוזגת ועם מקומות ישיבה מרווחים יותר.

hleihel enas אמר/ה...

שלום אני אבו ואסל אינאס הייתי מתאמת הסביבה הלימודית בהתאם ללימודים בכדי לגרות את הנלמדים ללמידה מהנה ומעניינת.חברה גם אני תומכת בדעתכם.

אנונימי אמר/ה...

אני כלנית כהן זיו לומדת בכיתה של מתי אלפר, אם הייתי נשיאה ליום אחד הייתי מנסה לחשוב כיצד לתעל וליעל את הלימוד, בכל הקורסים הנלמדים יש המון חומר לימודי. לי באופן אישי קשה לשבת זמן רב במחשב כתוצאה מבעיות קשב וריכוז ולכן אם כל החומר היה מאורגן בילקוט דיגיטלי בצורה מסודרת או מאוגד בספר למידה כאשר נושאי השיעור מסודרים כך שבמהלך השיעורים ניתן לכתוב "הארות" המרצה ותוספות על הכתוב היה יותר קל. (דרך אגב בעלי למד תואר שני באוניברסיטת ת"א וכך הם עשו) צריך לקחת בחשבון שללימודי תואר שני נרשמים בד"כ סטודנטים בעלי עמדות מפתח בשוק העבודה, אנשים עם משפחות ויש לחשוב ולהתחשב בצרכים ולהקל בתהליך הלמידה ולהפכו לאפקטיבי יותר. קורסי למידה מרחוק כפי שציינו עמיתי לכיתה הם לעניות דעתי קשים יותר סטודנט המעוניין בתהליך למידה מסוג זה יכול לקבלו באוניברסיטה הפתוחה, אבל יש לקחת בחשבון שיש היבט גדול יותר של למידה עצמית ולי באופן אישי תהליך כזה קשה יותר.

מזאריב עמאד אמר/ה...

שמי עמאד מזאריב ולו רק הייתי.... הייתי מכניס שינוי בשלושה דברים:
1- הייתי הופך את הספרייה לספרייה דגיטאלית במלוא מובן המילה.
2- הייתי מאפשר למידה מרחוק בקנה מידה גדול יותר בכל הקורסים במטרה להפחית את סבל הנסיעות והבזבוז המיותר.
3- הייתי מכניס שינוי משמעותי במטרה לשפר את תנאי היישיבה באולמות הלימוד שלעניות דעתי גובלים בהתעללות פיסית.

נרון חכם אמר/ה...

שלום, שמי חכם נרון ואני סטודנט לתואר שני לומד קורס תיקשוב ולמידה.
כמו רבים גם אני חש שתחום זה מרוחק ממני מהסיבות הבאות: חוסר ניסיון, חשיפה מועטה, הדרכה נעדרת ועוד, כל אלו מקבעים את המצב ואף מרחיבים את הפער מיום ליום.
לשאלה אילו היתי נשיא ליום אחד,,,? ביום זה הייתי מחליט שאת לימודי התיקשוב יש לשלב עם הדרכה פרקטית הכוללת את כל תחומי העיסוק במחשוב אשר יתרמו לעשייה החינוכית בהתאמה להווה המתפתח ובראייה לעתיד הטכנולוגי.

אנונימי אמר/ה...

שמי מוראד סעדי
אני מסכים עם מר עמאד מזריב ,אני לא מכיר אותו כנראה שהוא מתאים להיות בתפקיד ניהולי העלה דברים מאוד חשובים ,תנאי הישיבה באולמות הלימוד אני אסיים את התואר עם נכות פיסית אני חוזר הביתה עם כאבי גב ,הנקודה השנייה זה עניין הלימדה מרחוק כאשר מבקשיים מאיתנו הרבה חומר אם זה רשות או חובה ללמוד לבד אז עדיף ללמוד מרחוק מהבית יותר נוח,אחי עמאד אני מגלה באישיות שלך סימני מנהיגות תודה שאפשרת לי אולי גם לאחרים לעלות את הנקודות האלה

אנונימי אמר/ה...

שלום:
אני אסמא חוטבא לומדת אצל מר מטי אלפר ...ולו הייתי נשיאת המכללה ליום אחד הייתי הופכת את כיתות הלימוד ליותר נוחות במיוחד הכסאות שבזכותם כל רביעי חוזרים הביתה עם כאבי גב....בנוסף גם להכניס עמדות מחשבים יותר במכללה ובכתות...
גם הייתי מבקשת מכל מרצה להיות יותר גמיש מבחינת חומרי הלימוד ודפי הצילום...

אנונימי אמר/ה...

אני שיבלי מייסון לומדת קורס תקשוב אצל מר מתי אלפר,לו הייתי .......
הייתי נותנת לכל סטודנט שנרשם למכללה נחשב נייד ע"מ לעודד נושא התקשוב,הייתי עושה הרבה שיעורי למידה מרחוק כי חבל להגיע ממקומות כל כך רחוקים ולסבול את קשיי הכבישים ובסוף אנו לומדים את חומר ההרצאות לבד.

אנונימי אמר/ה...

שלום שמי חכם נרון, אני סטודנט לתואר שני במרכז ללימודים אקדמיים, לשאלה אילו הייתי נשיא ליום אחד,,? מאחר ואני ורבים כמוני לא שולטים היטב בתחום איננו משתמשים בטכנולוגיה זו למטרות חינוכיות הוראה/למידה בצורה יעילה ומאחר וכך נוצר פער שהולך ומתרחב בין יכולותינו לבין טכנולוגיה שמתפתחת מידי יום, אי לכך הייתי מרחיב את לימודי התקשוב ומשלבם בפרקטיקה מוגברת.

אנונימי אמר/ה...

שמי ורד גולדברג לומדת לתואר שני בניהול במרכז ללימודים אקדמיים.
לו הייתי נשיאת המכללה הייתי דואגת לצילום השיעורים הפרונטליים והעלתם לאתר המכללה לטובת סטודנטים נעדרים או אלה הרוצים לחזור על החומר הנלמד.

בנוסף הייתי משנה את המתכונת של חלק מהשיעורים לחצי מקוונים ולימוד עצמי מהבית.

אנונימי אמר/ה...

היי
שמי אבו זיד פהימה לומדת תואר שני במכללת המרכז
ותקשוב ולמידה עם מרצה מתי אלפר אם הייתי נשיא ליום אחד הייתי הופכת את סגנון הלימדה במחשב לך סדודנט והלמידה תהיה רק בעמדות מחשב לכל סדודנט,וזה יעזור יותר הרבה להפוך את בתי הספר ליותר מתקשבים כי יש הרבה סדודינטם במכללת המרכז לומדים תואר שני דבר יכל לממש את הלמידה והתקשוב יותר לבתי הספר.

אנונימי אמר/ה...

שלום זה סייאד אוסמה סטודנט לתואר שני בניהול
אם הייתי נשיא ליום אחד הייתי עושה עריכה לצרכים של המכללה מהצוות ומתיעץ איתם בישיבה מה אפשר לעשות כדי לעשות את חווית הלימוד במכללה
" שנה שלא נשכחת כל החיים " ואז נתחיל להתקדם

אנונימי אמר/ה...

שמי מוהנד, אילו הייתי נשיא המכללה ליום אחד, ללא שום ספק קודם כל הייתי מוריד את גובה שכר הלימוד מפני שהוא מהווה מעמסה כלכלית לא קל להתמודד איתה. כמו כן הייתי מגביר את עניין הלמידה המותקשבת מרחוק ובכך אני מאפשר יותר לסטודנטים למידה עצמית פעילה ובאותה מידה אני חוסך מאיתם את ההוצאות, הטרחה והזמן הכרוכים בנסיעה למכללה וחזרה ממנה.

saed omar אמר/ה...

שלום רב לכולם
שמי סעיד עומר סטודנט לתואר שני בחינוך במגמת ניהול במרכז ללימודים אקדמיים
שאלה פתוחה כזאת דורשת מחשבה מעמיקה לפני מתן כל רעיון ספציפי
הייתי משנה את חלוקת ההרצאות חצי סמסטר חמשה שיעורים ראשונים או ששה לחשיפה התיאורטית לנלמד ובחלק השני ליישם את הנלמד באופן מעשי דבר אשר יבטיח הקניית המיומניות הנדרשות לסטודנטים
ללא ספק ,נושא התקשוב מסועף ובפרק זמן קצר יחסית לא נרכוש את כל התחומים אך בדרך של חלוקה שווה ומתן התנסות מעשית לתחומים הנדרשים לצורך העת התועלת היא רבה
התשתית הטכנולוגית קיימת במכללה
מיטב המרצים מלמדים ומנחים את תלמידיהם ושיש לאל ידם להניף אותם
לרמות מיומנויות בסיס ללא כל ספק
צעד כזה חיוני ונחוץ בעיניי שיש לשפרו

אנונימי אמר/ה...

שלום , שמי איח'לאס עזאם , לומדת בקב' של מתי , ונהנית מאד , הוזמנתי להיכנס לבלוג של גילה , ואם הייתי נשיאת המכללה ליום אחד הייתי ביום הראשון מקבלת את פני הסטודנטים החדשים במיוחד עם חיוך בכניסת המכללה עם חלק מהמרצים המלמדים במכללה , מאחלת לכל סטודנט שנת לימודים מוצלחת עם תיק מחשב נייד מוכן לשעור הראשון ומקושר למכללה , יום ראשון יהיה יום של סיור חופשי בכל מחלקותיה עם למידה וירטואלית משולבת כניסה עם סיסמה לכל סטודנט לכל אתר קורס .וכהמשך למידה מרחוק היתה תומכת ועוזרת רבות בנוסף לקורס מיוחד של כתיבה סימינריונית וכתיבה ביבליוגרפית .

אנונימי אמר/ה...

שלום לכולם ! אני אחמד גרה לומד בקורס של מתי תקשוב ולמידה : אם הייתי נשיא ליום אחד הייתי מצמצם את מספר הסטודנטים בחדרי הלימוד על מנת שכל סטודנט יקבל את מלוא ההתעניינות ותשומת הלב במידת האפשר כאשר המרצים יכירו באופן שוטף כל סטודנט לחוד . בנוסף אני תומך ברעיון של הרבה סטוטנדים שמעדיפים להפוך את כיתות הלימוד לכיתות יותר מתוקשבות . בהצלחה לכולם והרבה ד"ש לכיתה שלי המבבבבריקה .......

אנונימי אמר/ה...

שמי מושירה ואם הייתי נמנית לנשיא המכללה ליום אחד הייתי בונה מערכת מתוקשבת שתכלול את כל הסטודנטים והמרצים ומקדישה זמן פנוי ושעות פנויות לשאלות והדרכות בנושא לסטודנטים מתקשים ואין להם גישה למחשבים שלא היה להם ניסיון קודם בתחום ועוד אם המצב מאפשר אז הייתי מציידת את כל החדרים במחשבים ובמערכות מתוקשות !

אנונימי אמר/ה...

היי אני שחר נעים, אם הייתי נשיא המכללה ליום אחד הייתי יושב עם המרציים ובוחן איזה קורסים אפשר לעשות בצורה מתוקשבת בכדי להקל על הסטודנטים בנוסף לכך בכל שיעור הייתי מקצה זמן לעבודה עצמית של הסטודנט מול המחשב הייתי ממנה רכז תקשוב שיבנה אתרי קורסים מסודרים עם כל התכנים בצורה שהחומרים באתר היו מענינים ותורמים.הייתי מכניס בכל לימודי התואר קורס שמלמד את הסטודנטים באופן מעשי על כילים חשובים במחשב.כמובן שהייתי מקצה משאביים שלכל סטודנט היה מחשב נייד בתוך הכיתה ולוחות חכמים וספריים דיגטלים.

שאול דוד אמר/ה...

שלום, שמי הוא שאול דוד ואני סטודנט בקורס תקשוב ולמידה של מתי אלפר. לו הייתי נשיא ליום אחד בתחום תקשוב ולמידה ? הייתי מבקש לשפר את מערכת תקשוב ולמידה כדלקמן:
1. בתחום הטכני: (סדר וארגון)
א. יוצר השתתפות בפורומים השונים על בסיס תבניות מובנות הכוללות בין היתר, כותרת חובה לכל תגובה, מבנה תגובה תאריכי בסדר היררכי וכיוצב.
ב.הכנסת הרצאות בפורמט פאורפויינט של מרצה הקורסים, שבוע לפני,לפחות.
ג. פירסום מטלות נדרשות במבנה מחייב: נושא, תוכן עיניינים, דרישות, שאלות ותוצרים דרושים (יאפשר הבנה ברורה וממצה יותר)
ד. פירסום תדפיסי חומר הקורס מקסימלאיים במבנה של תיקיות עבור כל קורס (חלק מהחומרים מפורסמים כיאות).
2. שיפור מערכת הפורומים ואתרי הקורסים בדומה לנעשה בקורס תקשוב ולמידה מתקדם.

אנונימי אמר/ה...

שלום לכולם
שמי רג'אא מלימודי ניהול וארגון מערכות חינוך. אם אהיה נשיאה ליום אחד מותר לחלום אזי: אעביר סקר צרכי סטודנטים כללי ובפרט בעניין תקשוב . בחירת וועד מייצג לשדרוגי ושיפורי תקשוב שנתי.
דבר ראשון בהחלט הייתי משנה את משובי הסטודנטים לנוחים הרבה יותר עם מחשב לכל תלמיד עם אפשרות הקלטת הרצאות(לא לשכוח את זכויות היוצר) . את הספרייה להפוך למתוקשבת יותר וההשאלה לפי כף יד. אין צורך בעבודות ובחינות לכל קורס מספיק אחד מהם.לוח מודעות דיגיטלי בכל קומה וגם בכניסת המכללה. את הכיתות לחכמות(לוחות חכמים). אני גם אוריד את שכ"ל.ובוודאי מתנה מחשב נייד לכל סטודנט מתחיל ובשביל זאת צריך לגייס משאבים. לתת אפשרות לימודי קורס תקשוב לפי: למידה מרחוק או פרונטלי לפי בחירת הסטודנט. ואם הייתי מתחשבת בדור הוותיק אז הייתי מוותרת על כל השינויים הנ"ל והמצב כיום לא רע בכלל מבחינת תקשוב במכללה אך האחריות נשארת של לקחת את הסטודנטים קדימה ולכן זה נחוץ.תודה

אנונימי אמר/ה...

שמי רימונדה אגבאריה סטודנטת במסלול ניהול וארגון לו הייתי נשיא ליום אחד הייתי נותנת לסטודנטים לבחור בכל הקורסים בחינה או עבודה

אנונימי אמר/ה...

שמי עאידה בתון
שלום לכולם
אם הייתי נשיא ליום אחד הייתי עוררת ישיבה בין אישית עם כל חברי הצוות ומתיעצת איתם על קידום סטידינטים ובין המורים.

אנונימי אמר/ה...

שלום ...
אני אבו אלהווא לנא לומדת ניהול תואר שני במכללה
אם הייתי נשיאה הייתי בונה תכנית לימוד בשפה הערבית

אנונימי אמר/ה...

היי, שמי ליהיא יצחקי פלדמן,לומדת במכללה תואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך.
אם הייתי נשיאת המכללה ליום אחד, הייתי מבקשת שכל המרצים במכללה ישלבו בהרצאותיהם את אמצעי התקשוב: לוח חכם, מצגות, פתיחת בלוג לכל מרצה וכו'..., דוגמה אישית הינה אפקטיבית בכל תחום ובכל תואר...

renan אמר/ה...

שמי אבו חלף רינאן,אם הייתי נשיא ליום אחד,הייתי משקיע ומשדרג את מערכות המיקרופון האלחוטית,כי זה מעצבן שבתחילת כל שיעור צריך לקרוא לטכנאי.תודה.

אנונימי אמר/ה...

אני אבו מוך נסים,סטודנט לתואר שני במגמת חינוך בהתמחות "ניהול וארגון מערכות חינוך,אם הייתי נשיא ליום אחד הייתי מקדיש תקציב ושעות לסבב בבתי ספר הנחשבים למוצלחים ולמתקדמים יותר,בכדי לראות את ההצלחה מקרוב.תודה.

TIK אמר/ה...

סיור ברחבי הקמפוס עם אפשרות להדגים בהתנסות מהירה מהו תקשוב