קוראים

15.1.2014

עם המנהלת במעלית....

הוזמנתם למוסד חינוכי לייעץ כיצד ניתן לשלב את התקשוב בבית הספר.  מתברר שחדר המנהלת הוא בקומה השמינית ולכן נכנסתם למעלית. יד המקרה, והמנהלת מחכה לכם  למעלית (ראו את הקומיקס להלן שהוכן בעזרת 
היישום הזה)

במהלך הנסיעה מבקשת מיכם המנהלת להסביר לה למה כדאי לשלב את התקשוב בבית הספר. עליכם לשכנעה עד להגעת המעלית לקומה השמינית..

בבקשה שתפו אותנו בדברי תשובתכם (זכרו יש לכם זמן קצוב מהקומה הראשונה ועד השמינית).

5 תגובות:

דליה בן דבש אמר/ה...

הייתי שואלת את המנהלת אם היא מוכנה לוותר על המעלית ולעלות איתי במדרגות עד קומה שמינית ?אם תשובתה היתה שלילית וסביר להניח שהתשובה היתה שלילית הייתי אומרת לה שזה בדיוק אותו דבש כי פעם לא היו מעליות וכולם עלו ברגל את כל הקומות כנ"ל לגבי הכנסת הקשוב לבתי הספר.
דליה בן דבש

אנונימי אמר/ה...

התקשוב הוא השפה אותה מדברים הילדים. אם ברצוננו לדבר באותה שפה עלינו להשתמש בשילוב.

חיליק אמר/ה...

א. הרעיון של דליה מעולה.
ב. אני לא כזה מקורי, אז הייתי מבקש ממנה לדעת מה מצב הבדידים והאם מקרני השקפים תקינים, ושהיא הייתה מסבירה לי שהם בית ספר מתקדם הייתי שואל אותה האם במסגרת הלימודים הם גם נותנים לתלמידים כלים להשתמש בטכנולוגיות או שהן קיימות רק למורים?

עופרה לקסר אמר/ה...

הייתי מדובבת ושואלת את המנהלת על הציוד הטכנולוגי שיש לה בחדר ואיך זה עושה לה את החיים קלים יותר. נכון שתרצי גם בכיתות התפתחות טכנולוגית ולמידה מתוקשבת (-:

מולאי דליה אמר/ה...

הלמידה היום היא לא באמצעות לוח וגיר. התנסות התלמידים בסביבה מתוקשבת תאפשר תרגול במיומנויות יסוד, חשיבה ולמידה מתוך סקרנות והרחבת אופקים. התקשוב נותן מענה לתלמידים שהקליטה הוויזואלית שלהם טובה יותר. ובנוסף ניתן לפתח אתר בית ספרי פעיל שבאמצעותו ניתן לקיים קשר בין מורים והורים בימים של שגרה ובימי חירום ( מקווה שלא בקרוב קרוב )